środa, 17 września 2014

Od Merlina Tajemnice przeszłości

Siedziałem w jaskini i pracowałem nad eliksirami. Nagle do jaskini weszła siostra Evena.
- Witaj Merlinie. Chciałabym wiedzieć czemu Dino dopiero teraz mnie odnalazł a nie już dawniej.- Powiedziała.
- No dobrze. Zaraz się dowiem.- Powiedziałem i spojrzałem w przeszłość. Ujrzałem powód dla którego Dino nie był z nią.
- Alicio Dino Cię zdradzał z twoją najlepszą przyjaciółką Vantie. Dlatego kazała Ci ona uciekać aby mieć z nim spokojne życie. Urodziły im się szczeniaki.
- To nie możliwe.- Powiedziała pewna. Wtedy położyłem łapę na jej łapie i pokazałem to co widziałem:

 
A w tle słychać było słowa: " Kocham Cię Dino" "Kocham Cię Vantie"  A później było widać najpierw ją a później jego ze szczeniakami.



- Przykro mi Alicia ale on Cię zdradzał. Dlatego duchy nie pozwoliły Syriuszowi odwzajemnić twoich uczuć. Mimo że on Cię zdradził i  ty myślałaś że umarł to wziąć byliście parą. Bardzo mi przykro.- Powiedziałem i wyprowadziłem Alicię z jaski a jaskinię zamknąłem kratą.
Alicia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz