sobota, 13 września 2014

Od Nyxa

- Mamo nudzi mi się.
- Skarbie co ja na to poradzę? -Powiedziała moja matka.
- Nie ma tu żadnych szczeniaków w moim wieku. A nawet starszych czy młodych. – Powiedziałam i moja głowa poleciała na łapy matki.
- A w cale nie. – Powiedziała tajemniczo matka.
- Są tu jakieś? – Spytałem i wstałem.
- Oczywiście dzisiaj przyszli na świat Biały Kieł, Romulus, Remus, Mirra, Rambo, Iskra, Astera i Matrix.
- A mogę iść ich zobaczyć? – Spytałem podekscytowany.
- No jeśli Even i Kicze pozwolą ci wejść do jaskini…
- Mamo puść mnie! Ja tu dłużej nie wytrzymam i chcę chociaż zobaczyć nowe szczeniaki!
- No dobrze idź.
- Dzięki mamo jesteś najlepszą mamą na świecie! – Powiedziałem i pocałowałem mamę w policzek.
Od razu pobiegłem do jaskini alf. Zobaczyłem przed jaskinią Evena. Podbiegłem szybko i zapytałem.
- Mogę zobaczyć twoje dzieci?
- Oczywiście ale zachowuj się cicho. Bo teraz chyba śpią.
- Dziękuje. – Wszedłem do jaskini i zobaczyłem 8 szczeniąt.
( Kicze? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz